16.9.10

Mys-pys

Idag är jag sjuk. Idag är det höst. Idag är det tråkigt väder och idag är det kallt. Men egentligen så tycker jag att det är rätt så mysigt. Med lite tända ljus och sådär. Så idag har jag tittat på två filmer. Den första hette "Mitt liv som popstjärna". Den var jättebra! Den andra hette "King Kong" som ni säkert har hört talas om. Den var jättespännande men det slutade med att jag satt och lipa. Haha! Jag tror att nästan alla som har sett eller vill se den tycker att den är jättebra!
-
Jag satt och tänkte tillbaka lite på våran resa i Italien. Åh, vad härligt det var! Bilden här ovan föreställer mig inne i Venedig när jag äter "Gelato". Mums vad gott!
-
Kramiz Alice <3

2 kommentarer:

  1. Hej Alice! Åå vilken fin bild, och vilka fina bilder ifrån italien! Jag grät oxå i slutet av King Kong... Den e juh jätte sorlig!!!!! Ha en toppen Söndag, kraaaaaaam alice nr2 ♥

    SvaraRadera
  2. Hej Alice!
    Oj, nu var det ett tag sen jag kikade in här hos dig:)
    Hoppas du mår bättre nu! Vilken härlig bild från Italien!

    Ha det bra!

    Kraam Jenny
    Kraam Jenny

    SvaraRadera